Stora Howrsetråden - FEM

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 025
  • Visningar Visningar 96 462
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Man tackar! :laugh: Blir perfekt till painthingsten så kan jag skicka in honom i aveln lite snabbare :D Dessutom är mina ÅP slut igen... :angel:

KL

Jag kan sälja ett nyx-pass för 4 pass också om nån vill ha och Nixehen inte har tillräckligt :)

Jag köper gärna ifall Nixehen inte säljer till mig (: Kan köpa ett på direkten , har ingen skillnad av vem jag köper men jag är i akut behov :'D

Heter Thrse på howrse. meddela gärna där ifall du säljer till mig :D

Senast ändrad:

kl

Någon som kan skicka en ÅP-ballong? Skickar självklart tillbaka när jag har möjlighet. :)

EDIT: Förresten, heter FLikkans.

Senast ändrad av en moderator:

Har satt ut en häst till salu till dig nu och så fixar jag en reserverad gåva i byteshandeln :)

Tack :love: har köpt hästen nu (:

Nu är frågan , ska jag ge nyxet till stoet eller hingsten x)

Senast ändrad:

Du frågade för ett par sidor sen om passköp med 20% av sin reserv - JA, man kan köpa passet för 2e. Jag brukar göra mig av med så mycket equus att jag har 5-10e kvar. Billigt, billigt :D

Nattens aktivitet: Full BLUP:a min nya avelshingst och hoppas på att någon köper en häst av mig så jag kan BLUP:a stoet också x) sen ska dom få skapa små föl med 470.57 i genetik efter fölschema :angel:

Haha, vad roligt att lilla Klara var på väg hem igen (även om hon inte var välkommen;) ) :rofl: Som sagt, vad är oddsen?

Jag har renrasiga spanska hästar med bra genetik (: Kontakta mig på howrse så kan jag ge dig lite alternativ ^^ Thrse heter jag där

KL

Nu har jag jobbat färdigt för idag :angel:
(och jag sätter mig här det första jag gör...)

Passköp var det ja, reservera en häst till mig för 419 000 e?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
428
Senast: Snubbelfot
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 463
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 324
Senast: Blyger
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
960
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka