Stora Howrsetråden - FEM

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 025
  • Visningar Visningar 96 471
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Åh, jag spelar också Howrse och har helt missat att det finns tråd om det! Roligt att det är fler som är beroende :D Hoppas det är okej att jag bara hoppar in såhär i tråd fem, heter Isafold om någon skulle vilja vara snäll och lägga till mig som vän!

Förövrigt, vet någon hur man hittar den gömda biten nr 6 i första pusslet? Har hittat dom andra två gömda bitarna men hittar inte den sista...

finns ingen specifik sida, är bara till hoppa på olika sidor så dyker den nog upp nån gång ;)

kl

Hjälp mig tänka. Hästen är 10 år & 2 mån, har vunnit 25 tävlingar och är fulltränad i de tre bästa färdigheterna. Varför har BLUP stannat på 99.05? :confused:

EDIT: Behövde bara åldra hästen en gång så ordnade det sig. :)

Senast ändrad av en moderator:

*kl*

Någon som kan tänka sig att gratulera mig i spelet så jag hittar en pusselbit? :)

Ugg! Om ni siktar på att klara pussel fem så börja leta ymnighetshorn, samla ÅP och se till att ni har en egen (dödlig) uppfödning i stallet, ju äldre desto bättre.

Ingen som kan tänka sig att gratulera mig med? Isafold heter jag! :D Kan gratulera tillbaka ;)

Vad heter du där? Loggar snart över till svenska sidan och kan ta en vända och gratta folk. :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
431
Senast: Snubbelfot
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 469
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 327
Senast: Blyger
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
961
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilken färg?
  • Svensk Politik 4
  • Att lämna i smyg

Hund, Katt, Andra Djur