Stora Howrsetråden - FEM

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 025
  • Visningar Visningar 96 477
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

Någon som kan tipsa om hur man undviker att bli sittande med alldeles för många hästar? Jag försökte sätta stopp efter 50, men nu är jag uppe i 83 och det stiger hela tiden :crazy:. Hur låter man bli att köpa en bra häst om man hittar en till underpris? ;)

*kl*

ingen som har lust att köpa en häst av mig för ett pass och så köper jag tillbaka en för ett pass.. Måste klara ett mål :/

KL*

Hur många pass är det man kan få ut genom att åldra gamla hästar? Är det tio totalt i spelet eller tio per månad?

Fast om de saknar Morfeus armar är det väl jättebra med många ÅP-samlare :)

*lite kl*
Det har jag mina "överflödiga" till iaf. Dessutom får man ju ett pass för dem i slutändan - så jobbigt är det ju inte precis att ta hand om gamlingarna. När mina passerat 30 startar jag dem dessutom i Grand Prix, inte för att de precis placerar sig men en liten prispeng får man ju iaf. Sen får de åka till himlen. :)

Senast ändrad:

Har lyckats förut, så ja varför inte :d Och så förstår jag inte varför folk måste bli så spydiga mot en så fort de inte håller med. Nu kanske det inte var menat så, men det kändes som så i alla fall.. Alla kanske inte har superkoll på vad allting är värt?

(skulle citerat dig eyz, men vet inte om jag lyckades.. blev något knas)

Senast ändrad av en moderator:

jag missade ett ymnighetshorn ufo igår, grrr:mad:.. just då blev det ju förståss nåt knas med klickandet..har aldrig hänt förr att jag skulle ha fått nåt så fint. o inte fick jag ju det nu heller.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
432
Senast: Snubbelfot
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 475
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 337
Senast: Blyger
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
964
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka