Stora Howrsetråden - FEM

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Snyggve
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 025
  • Visningar Visningar 96 471
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FEM

kl

Inget stjärnfall här inte. Och så råkade jag ut för en sån där unge som vill köpa ens bästa hästar för ingenting. Jippi.

kl

Åh, fick ett stjärnfall till men hann knappt tänka innan jag hann trycka :P
Fick iallafall 3000, som behövdes då jag lyckats göra mig pank... igen...:angel:

Meeen vad trögt det går att sälja hästar nu dååå!
Har bla fina Tinkrar till salu om nån är intresserad :idea:
(pris kan diskuteras)

Om du säljer Tinkrar så är jag säker på att det är samma unge du haft problem med som kontaktade mig. :p
Hon ville köpa en Tinker med 380+ i GP och när jag skrev vilka jag kunde tänka mig att sälja och för hur mycket så erbjöd hon en mindre summa equus för mitt ena sto som har över 391 i GP...

Garanterat samma :p
Mina har 380+ iallafall, och hon erbjöd 500-900... sen när jag sa att det var för lite gav hon 1000-1500 :rofl:

Smått irriterande, men ibland ganska komiskt också:D

Hörru! Försökte lägga till dig som vän, men det står att jag redan skickat en vänförfrågan. Det visste jag inte att jag hade gjort... Och i så fall har jag ändå inte fått något svar på den. :p

edit

Fast nu stod det att vi är vänner och varit det i 26 dagar.. Ehh... Howrse glömde nog bort det nyss

Senast ändrad:

Hihi! Va lustigt :D
Nu måste jag ju fundera över vem du är... (kan ju iof kolla bakåt i tråden vad du heter men... :p)

Var inte så svårt att lista ut då jag bara hade dig som jag varit vän med i 26 dagar :rofl:

Nappade till mig en häst från dig nu också :D

Senast ändrad:

Åh, tänkte ju fråga samma sak men... sen fegade jag ur :o
Men det vill jag gärna:laugh:
Borde sova typ redan, haha, men vi kan ju höras vidare på howrsemailen!

Tsss... De är för roliga, de där ungarna. ;) Bara för att vi äldre spelare finns och kanske får köpa pass utan att fråga mamma och pappa, så ska vi sponsra dem. :p

kl

Två av mina tre pälsar gick vidare till röstning. :D Min pumpaponny och min gröna drake. Weeiiii!

KL
Kära bukefalister och howrse spelare allt ni snackar om är rena latinen för mig, kommer jag fatta när jag spelat lite längre eller är det kört:confused::D

Skuggan_

Kära Skuggan_! Det beror på om du är lättlärd eller trögfattad. ;)

Nä, men det är klart du kommer lära dig! För mig tog det i alla fall någon månad innan jag började begripa något sånär vad jag pysslade med. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Nu vill jag ha era bästa tips på festlekar. Det ska helst vara ämnade att utföras inomhus, men självklart är ju tips på utomhuslekar...
Svar
10
· Visningar
431
Senast: Snubbelfot
·
Fritid ... är det någon här inne som åkt det och kan berätta lite om hur det funkar och hur det ser ut? Jag ska åka upp och hälsa på en kompis... 2
Svar
30
· Visningar
1 473
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Ni som har barn med växelvis boende, hur delar ni på avgiften till fritids? Barnet är skrivet hos mig och jag har en högre registrerad...
Svar
14
· Visningar
1 330
Senast: Blyger
·
Fritid Jag och barnen vill åka till London och (bla) gå på Harry Potter-utställningen. Jag har aldrig varit i London, så ska sätta mig och... 2
Svar
35
· Visningar
961
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka