Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Klar med alla piñatas nu, vinsterna var väl inte så mycket att hurra över direkt. Kul att prova på pegasuskontot dock, fast jag vet inte om jag kommer fortsätta
eftersom hon som ville ta över mitt konto inte varit inne där överhuvudtaget , trots att hon har lösenordet så lägger jag nu ut kontot+lösenordet här..Först till kvarn :P
Gjorde ett konto på internationella och såg att de har lotteri där nu, och man kan vinna falabellor bl.a. Åh, hoppas det också kommer till svenska, men det brukar det väl göra?
Har inte varit jätteaktiv i denna tråden men följer den tyst och undrar om någon har lust att köpa en häst för ett pass av mig? Självklart köper jag tillbaka hästen, alternativt köper en annan häst för ett pass av dig. Heter beckaneesen på Howrse
Jupiter känns ganska tråkig, man får 1 diamant om man vinner 2 tävlingar på samma dag. Mer än vad jag orkar anstränga mig... Så han får väl gå till samlingen
Inte? Vad måste man göra med honom? Jag har Mars, och han är inte så svår att få diamanter ifrån. Man bara tränar lite och så kan man få en diamant typ var femte dag.
Va, är inte Curly en ny ras? Tycker inte jag har sett den på internationella.
Vid varje fullmåne ger han dig även en 5 diamanter förutsatt att du var inloggad någon gång de senaste 3 dagarna. Vilken fullmåne de referar till har jag inte en susning
Curlyn kanske är en ny? Såg att GPn för Curly låg på 482 - om det är en ny ras måste de jädra ha legat i
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...