Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Okej, jag skippar nog denna och skickar bara efter de saker jag vill ha. Jag tycker att vildhästarna är så fruktansvärt snåla med diamanter så det lönar sig knappt
Haha, ja snåla är de absolut! Men eftersom de är så annorlunda mot andra hästar i spelet så gillar jag dem ändå, så jag vill samla bara för att med andra ord.
Hjälp mig tänka lite inför det här eventet!
Det där med sanden från kronostimern borde man väl kunna plocka bort från sina fulltränade hästar utan att det märks?
Jag menar, de kan ju ändå inte träna mer så vad gör det?
En vildhäst vore liksom trevligt att få... Jag som missat alla såna under mitt långa uppehåll!
Har haft cirka ett halft års paus från Howrse, pga tidsbrist. Tänkte nu fortsätta lite då det finns överlopps tid, men min användare finns tydligen inte kvar (varken på internationella eller svenska sidan). Hittade ingen info, men är det så att de tar bort en användare om man varit inaktiv för länge?
Trädgård & Växter Tack för tipsen! Ska kolla upp dem. Jag hittade även nåt som hette Purpurhortensia när jag sökte, står att den blir max 60 cm, fanns i...