Jag trivs bra. Hitta lär man sig med tiden.Ja
Ok, trivs du bra? Svåraste tycker jag är att lära sig hitta överallt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag trivs bra. Hitta lär man sig med tiden.Ja
Ok, trivs du bra? Svåraste tycker jag är att lära sig hitta överallt
Uppdatering från mig:
Va visst ett tag sedan jag skrev här nu... Min situation just nu verkar ha löst sig, åtminstone något sådärJobbar kvar på Sodexo (Tågstäd) vid behov = inte alls så ofta kanske ca5 dagar i månaden som mest. Men jobbar oftast helg-natt då så får bra med OB
Annars har jag fått en till anställning på ett annat städföretag (Hemstäd/Kontorstäd/flyttstäd) som jag trivs jättebra hos. Har varit typ vikarie där fram tills nu..(började i början av Ocktober) men den ena tjejen som jobbar där (Hon började 2veckor före mig) gör inte sitt jobb som hon ska... olika anledningar..så hon kommer få gå i slutet av månaden och då kommer jag få ta hennes plats
Men jag tar inte ut någon seger i förskott då inget står på papper än.. men är rätt säker på att de talar sanning så ja..
Kikar fortfarande efter andra jobb. Inte för att jag kanske behöver men ändå..man vet aldrig när drömjobbet kan dyka upp eller något annat tragiskt sker med mina nuvarande jobb..
Hur går det för er alla andra?
Uppdatering från mig:
Va visst ett tag sedan jag skrev här nu... Min situation just nu verkar ha löst sig, åtminstone något sådärJobbar kvar på Sodexo (Tågstäd) vid behov = inte alls så ofta kanske ca5 dagar i månaden som mest. Men jobbar oftast helg-natt då så får bra med OB
Annars har jag fått en till anställning på ett annat städföretag (Hemstäd/Kontorstäd/flyttstäd) som jag trivs jättebra hos. Har varit typ vikarie där fram tills nu..(började i början av Ocktober) men den ena tjejen som jobbar där (Hon började 2veckor före mig) gör inte sitt jobb som hon ska... olika anledningar..så hon kommer få gå i slutet av månaden och då kommer jag få ta hennes plats
Men jag tar inte ut någon seger i förskott då inget står på papper än.. men är rätt säker på att de talar sanning så ja..
Kikar fortfarande efter andra jobb. Inte för att jag kanske behöver men ändå..man vet aldrig när drömjobbet kan dyka upp eller något annat tragiskt sker med mina nuvarande jobb..
Hur går det för er alla andra?
Jag börjar jobba i Värnamo 8/12 men har inget boende. Vad gör man med två hundar om man inte lyckas hitta något? Får man ta med hund på typ vandrarhem? Om det ens finns något sånt däruppe? Usch får ångest över denna flytt. Men jobbet är SÅ bra så tror att jag kommer trivas efter ett tag!
Känns konstigt att lämna hemma och flytta bort från tryggheten. Har inte ens en hundvakt i Värnamo. Hur har det löst sig för er som fått arbete på annan ort?
Det låter jobbigtJag vet att ingen vill anställa mig i alla fall![]()
Jag är mest less just nu. Kul att lägga massa tid på att söka jobb när det inte ger nånting alls.Det låter jobbigt![]()
Jag är mest less just nu. Kul att lägga massa tid på att söka jobb när det inte ger nånting alls.
Exakt så.Jag känner lite samma sak, söka jobb kan jag väl göra, men vore kul att åtminstone få komma på intervju så att man får något för allt jobb man lägger ner.
Hur vet man vad man vill jobba med? Och hur vet man om någon vill anställa en?![]()
Hur förklarar man för en framtida arbetsplats att man valt att säga upp sig själv?
Min grej är handel, eller är den det? Jag har ju alltid trivts bra, men tålamodet börjar bli sämre