Tackar!Modig du är som åker förbi och pratar med folk @Akerman![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tackar!Modig du är som åker förbi och pratar med folk @Akerman![]()
Aktivitetsledare på en daglig verksamhet.Grattis till jobbet!Vad är det för jobb?
Jag fick jobb genom att vara inskriven hos AF. Men då är nog jag ganska unik.Liten fundering: Vad kan Af eg göra för en?
:P det verkar så efter vad man hört om dem...Jag fick jobb genom att vara inskriven hos AF. Men då är nog jag ganska unik.
Jodå, det finns lite annat jag kan göra också, jag har jobbat på webben mest vilket är en fördel både i och utanför branschen och jag siktar främst på andra jobb och branscher. I min fil mag (eller om det är fil kand. minns aldrig) Så har jag en hel del samhällsvetenskap vilket öppnar upp för annat.Nej, då faller du mellan stolarna!Håller tummarna för dig iaf! Du är väl journalist? Måste finnas flera andra yrken du skulle kunna jobba med, tycker jag. Sen beror det ju på vad man vill också. Att vara utbildad journalist och sedan jobba med något som inte har med det att göra kan ju kännas ganska kast.
Har en kompis som också fick jobb tack vare AF. Sällsynt. Blev du uppringd av arbetsgivare som sett din profil på ams.se eller?
DET trodde jag inte hänt nånsin!! Du måste vara unikJapp.
DET trodde jag inte hänt nånsin!! Du måste vara unik![]()
Tack!
Jag bor i Gävle. Vill jobba som bagare & konditor först och främst. Annars gillar jag djur framförallt hästar. (Har gått travgymnasium). Har varit lite inne på butik med, men är så svårt att få något jobb där. Söker allt möjligt passande...lokalvård, butiksbiträde, cafebiträde, jordgubbsförsäljare, eventpersonal, mm.
Vården vet jag inte riktigt om det är nin grej, är inte alltid så social med vissa människor... har svårt för att komma på vad jag ska säga, osv. Prov jobba på ett äldreboende någon vecka för några år sedan.. slutade med att jag inte fick jobbet. (Sommarvikarie).
Jo det kanske är sant, fast det borde ju vara bättre att ha praktiserat än att bara gått hemma? Vad ska jag annars göra om jag inte får tag i jobb?!*grubblar*
Vad gör ni?