Stora lysdjurstråden

1161122b-e9fa-402d-b6b4-c21ffe6c840a.jpeg


Inte ett djur, men en snögubbe om det kan vara godkänt 😊
Hade gärna haft massor jag också, men ekonomin tillåter det inte så jag får vara nöjd med denna 😊
 
De här två står givakt utanför vår (mark)lägenhet från början av december till början av januari varje år och brukar uppskattas av framförallt förbipasserande barn :) Planen är att utöka samlingen så småningom, men hittills har vi inte hittat något som känns riktigt rätt.

20231205_183144.jpg
 
De här två står givakt utanför vår (mark)lägenhet från början av december till början av januari varje år och brukar uppskattas av framförallt förbipasserande barn :) Planen är att utöka samlingen så småningom, men hittills har vi inte hittat något som känns riktigt rätt.
Fina! Hade du bott i här hade det kanske funnits mer urval?
Men har nog inte sett så många av just den varianten, utan här är det mest typen såsom mina ser ut.
 
Så fina!! :heart Har alltid velat ha sådan djur! Tar alltid på dem i affärerna när jag går förbi, det är något speciellt med lysande djur sådär, de liksom skriker om att man ska känna på dem hur de känns. Jag tar på mycket! :o

Tyvärr har jag aldrig haft råd att köpa dem, alltid fått prioritera andra saker, men väldigt vackert är det!

Fram för fler djur, hellre det än slingor :)
 
20231228_215942.jpg
Det här är Björne. För tillfället släkt. Mamma köpte han på GeKås för många år sen. Hon hade köpt en till sig själv och jag ville ha en likadan när jag såg den. Mammas björn finns kvar hemma hos pappa fortfarande. Fast den kallas för grisen istället. Pappa envisas med att det är en gris för den ser ut som det.
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 133
Senast: alazzi
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 642
Senast: cirkus
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 856
Senast: jemeni
·
Tjatter Richard III var den siste engelske kung som dog på slagfältet. Hans död gjorde slut på det blodiga Rosornas krig och – säger vi nu –...
30 31 32
Svar
629
· Visningar
14 852
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp