Stora shoppingtråden II

Screenshot (8).png


Denna var ju dock också väldigt fin....
 
Wow! Vilka köpte du?

Funkar full i PS till islandshäst? Eller blir det mer schabrak än häst? :D Hästen är 140cm, sadeln 17,5. ES cob är gränsfall för smått nertill kåpan.
PS är mycket större än ES. De äldre PS-modellerna var rymliga och de nya har blivit ännu större.
Jag har haft både cob och full i dressyr-PS på mitt stora halvblod. Skulle ta cob till din sålänge du inte har jättelånga kåpor.

På den här bilden syns mitt PS i cob:

IMG_4985.jpeg
 
Detta är ett annat PS i en annan modell än det rosa. Det är jättestort. Går inte att använda på min lilla häst. Här på Zacke som är 166 och rätt rejäl. Sadeln är en rätt nätt DJ med normal kåpa.
20230718_145716.jpg
 
Alltså blandningen av språket, slakten av franskan och en stor vit tygbit?! Hur, varför?!!
Ja det är så många frågor och så lite svar... Men fick omedelbart känslan "inte konstigt att det där hamnade på rea" :rofl:

Angående storlekarna så var cob slutsålt i mina färger så fick bli full och så får det bara passa trots liten häst och därmed pasta.
 
Verkar fortfarande bara vara jag som inte alls är förtjust i PS produkter 🙈 och det är synd med tanke på rean 😆
Jag tycker de har blivit väldigt mkt sämre sen de bytte ägare. Handlar inte heller, hur mkt rea det än är. Möjligen om de har superrea på något klädesplagg jag vill ha, men oftast inte. Schabrak har jag rensat och sålt massor av så behöver verkligen inte köpa en massa nya igen🤪
 
Har köpt ett begagnat Equipe-träns med tyglar till en bit under halva nypriset inklusive frakt 🌟
Jag föredrar faktiskt att köpa bra begagnade träns, inte bra för att det är ekonomiskt och mer klimatsmart, de är också mjuka och sitter betydligt bättre än när de är nya 😁
IMG_20230906_153858.jpg
 
Jag tycker de har blivit väldigt mkt sämre sen de bytte ägare. Handlar inte heller, hur mkt rea det än är. Möjligen om de har superrea på något klädesplagg jag vill ha, men oftast inte. Schabrak har jag rensat och sålt massor av så behöver verkligen inte köpa en massa nya igen🤪
Köpte ett träns från dem för flera år sedan. Dålig kvalitet och passform samt dåligt bemötande av kundtjänst. Så sedan dess har jag vägrat köpa något mer.
 
Kan hända att jag just beställde tre schabrak och en ziptröja från thehorselet... 199:- för ett schabrak känns helt rimligt liksom😁.
Jag har klarat mig från att beställa. Jag hittade ingen färg som jag verkligen vill ha och har redan allt för många PS schabrak.
Tröjorna har jag typ redan i alla färger som finns :o
 
Köpte ett träns från dem för flera år sedan. Dålig kvalitet och passform samt dåligt bemötande av kundtjänst. Så sedan dess har jag vägrat köpa något mer.
Jag var sugen på träns i början men eftersom det bara var postorder och inte gick att prova blev det aldrig affär. Har också minne av att kundtjänsten var dålig.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 184
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 442
Övr. Hund Idag hände det som "inte får hända" (okej nu lät det gravallvarligt och det gick ju bra så "ingen" skada skedd, ingen har dött eller...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 255
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 274
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp