Stora shoppingtråden II

Eksemtäcket hade alldeles för liten remsa mellan frambenen så det får åka tillbaka igen.

Kan det här vara något?

IMG_4516.png
 
Jeg kjøpte et par Naomi ridetights (pull on breeches) fra LeMieux... det er de mest komfortable ridetights OG ridebukser jeg noen gang har hatt!!! Frister å kjøpe 2 par til.
 
Kan hända att jag just beställde tre schabrak och en ziptröja från thehorselet... 199:- för ett schabrak känns helt rimligt liksom😁.
 
Jag måste sätta stopp för mitt shopping beroende :angel1:

men nu behövde jag ett par nya vinter ridstövlar har ett par från MH, men dom skarvar när jag går med dom, men funkar i ridning. Hittade Ariat Coniston på 50 % rea, så då beställde jag ett par. Hoppas dom passar! skall ha dom som "lulla i skogen", varma/stall stövel.

41n1DrmZUrL._AC_SY780_.jpg
 
Kan hända att jag just beställde tre schabrak och en ziptröja från thehorselet... 199:- för ett schabrak känns helt rimligt liksom😁.

Wow! Vilka köpte du?

Funkar full i PS till islandshäst? Eller blir det mer schabrak än häst? :D Hästen är 140cm, sadeln 17,5. ES cob är gränsfall för smått nertill kåpan.
 
Wow! Vilka köpte du?

Funkar full i PS till islandshäst? Eller blir det mer schabrak än häst? :D Hästen är 140cm, sadeln 17,5. ES cob är gränsfall för smått nertill kåpan.
Vissa PS är gigantiska i full. Beror lite på modell. Nu köpte jag de med Power Femme-loggan (marin, svart och grön) som jag egentligen tycker är ful🙈. Men ska se hur jag kan fixa bort den.
Screenshot_20230906_131649_Samsung Internet.jpg
 
Wow! Vilka köpte du?

Funkar full i PS till islandshäst? Eller blir det mer schabrak än häst? :D Hästen är 140cm, sadeln 17,5. ES cob är gränsfall för smått nertill kåpan.
Vissa är jätte stora. Dom som är på rean nu hade cob passat din. Min häst på 160 är för liten för full tycker jag. Ser ut som ett täcke typ
 
3 schabrak, 3 toppar och 1 par boots senare...😅 men lilla hästis var ju så duktig med hovslagaren idag så då måste man ju fira lite 😇
 
Tack! Jag landade ju att svart är ganska snyggt till hennes alla färger tillsammans med hennes ghost-sadel och detta känns lite roligare än bara helt vanligt svart. Är rea på det också...
Ja det är något med blommor och det svarta som jag verkligen tycker passar till hennes färg 😍 (sitter jag här som värsta schabrack pushern)
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 194
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 442
Övr. Hund Idag hände det som "inte får hända" (okej nu lät det gravallvarligt och det gick ju bra så "ingen" skada skedd, ingen har dött eller...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 255
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 274
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp