Stora shoppingtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dottern har fastnat för terräng, så terrängskydd behöver vi också. Jag kan absolut ingenting om grenen. Vilka ät bra till en ponny?

Jag har haft Dalmar innan och varit nöjd. Nu tittar jag på Premier Equine som jag vet många är nöjda med 😊
Har även tittat lite på Shires variant.
 
Har köpt 4 kg hästgodis! 😅
Hittade äntligen hästgodis i mindre bitar. Tycker de är så väldigt stora bitar annars och blir lätt väldigt mycket godis om man vill ge några stycken.
Så hittade dessa små hjärtan samt ringar som var hyfsat lätta att bryta i sär i mindre bitar, 👍🏻

IMG_7707.jpeg
 
kikar litenpå Horze hemsida och funderar på att handla.. men jag kan inte scrolla i storlekarna på min iPhone? Nån mer som har problem?
 
Mitt träns jag beställde för 1,5 månad sedan har fortfarande inte kommit :cautious: Har mejlat med både återförsäljaren och tillverkaren och de meddelade att leveransen av varorna skulle skickas till återförsäljaren för en vecka sedan. Jag har fortfarande inte hört ett knyst :mad: Tur jag betalade med Klarna, nu har det gått såpass lång tid att de också kommer kontakta återförsäljaren.

Som plåster på såren beställde jag en ELT-gjord och en ny vojlock till hästis som kommer nu i veckan :D
 
Mitt träns jag beställde för 1,5 månad sedan har fortfarande inte kommit :cautious: Har mejlat med både återförsäljaren och tillverkaren och de meddelade att leveransen av varorna skulle skickas till återförsäljaren för en vecka sedan. Jag har fortfarande inte hört ett knyst :mad: Tur jag betalade med Klarna, nu har det gått såpass lång tid att de också kommer kontakta återförsäljaren.

Som plåster på såren beställde jag en ELT-gjord och en ny vojlock till hästis som kommer nu i veckan :D
Usch så irriterande. Är det ett ovanligt träns eller väldigt bra rea? Annars hade jag meddelat dem att jag inte längre vill ha varorna och sen köpt från något annat ställe istället.
 
Usch så irriterande. Är det ett ovanligt träns eller väldigt bra rea? Annars hade jag meddelat dem att jag inte längre vill ha varorna och sen köpt från något annat ställe istället.
Det var ett erbjudande, 15% rabatt på ett helt köp. Tränset är inte särskilt ovanligt men det kostar en del så jag vill gärna ha den rabatten jag kan få. Hade det inte varit för rabatten hade jag köpt från ett annat ställe.

Grejen är ju den att jag VET att tillverkaren fått in varorna i sitt lager för ca 1,5-2 månader sedan, efter att en del varor varit slut. Och tillverkaren har de på lager i sin webbshop, så de finns ju i lager i antingen DK eller NO, minns inte vart. Så de behöver ju inte skickas över halva jordklotet liksom, utan bara över gränsen till butiken jag köpt ifrån så de kan skicka det till mig :rage:
 
Nu har jag köpt ett par svarta avacallo stigbyglar och en beige lättviktsjacka från uhip. Båda sakerna till dottern, som fyller i morgon. Hoppas hon blir nöjd. Annars tar jag stigbyglarna och hoppas jag kommer i jackan.
 
Jag letar i vanlig ordning sadel till min ena häst. Vet inte vad jag blir mest irriterad över, hennes svåra sadelläge eller att det känns som alla korta sadlar har latexstoppade bossor. :banghead:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Hej! Jag har nu haft min häst i ett par år så vi känner varandra väldigt väl. I början kunde vi inte rida ifrån gården eller rida ut...
Svar
6
· Visningar
968
Senast: Lutten
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 965
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 152
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 586

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp