Bukefalos 28 år!

Stora sommarjobbstråden!

Fick inte sommarjobbet :( Vill gärna jobba 4-5 veckor i sommar men alla jobb brukar kräva minst 8 och känner mig vilse med vart jag ska söka nu :crazy:
4-5 veckor är ju en vanlig sommarsemester om man är heltidsanställd. Det borde ju finnas jobb där de vill ha någon som ersätter en ordinarie under dennes semester? Har du möjlighet att jobba strötimmar innan sommaren och lära dig jobbet?
 
4-5 veckor är ju en vanlig sommarsemester om man är heltidsanställd. Det borde ju finnas jobb där de vill ha någon som ersätter en ordinarie under dennes semester? Har du möjlighet att jobba strötimmar innan sommaren och lära dig jobbet?

Nej tyvärr inte, har fullt upp med studerandet. :/ får leta mera! :)
 
Om någon är sugen på restaurangjobb under sommaren och bor el vill bo i Sthlm så har jag inte tillsatt alla platser än :D
 
Här pågår sökningarna fortfarande när det dyker upp annonser. Måste faktiskt säga att det är så underbart när företag faktiskt tar tid att höra av sig även med negativa besked!
 
Har pratat med min praktikhandledare om sommarjobb där idag, han skulle prata med sin chef och återkomma. Men hoppas på det bästa!:D det rör sig om administration/reception på vårdcentral :up:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
810
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 135
Senast: Sasse
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 940
Senast: lundsbo
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 660
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp