Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja det recept jag använder från sju sorters kakor är ju med potatismjöl och jag har för mig att det inte är nåt fett i smeten heller. Tyvärr hittar jag inte receptet i min nya utgåva, får skriva av det från mammas (som knappt sitter ihop ).
Jag bakar inte tårtor själv, då jag suger på det. Men kollar gärna på fina tårtor Här är en länk till en tjej jag vet som gör sjukt fina tårtor och cupcakes
Jag håller med dig om sockerpasta Det är lättjobbat, blir typ alltid snyggt men smakar fruktansvärt sötsliskigt. Brukar enbart använda sockerpasta när tårtan måste vara nötfri och jag ändå vill ha figurer på.
Kropp & Själ
Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
Kropp & Själ
Jag har haft problem med att det kryper och rycker i benen på kvällar och nätter sedan jag brände ut mig i våras. Det blev än värre när...
Lantbruksdjur Många köper avelsägg som har blandad grupp, är även en hel del som bor där det inte är tillåtet med tupp även om det inte är vanligt här...