stora transportskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 055
H

Havregryn

enda jag vet är event, men de blir snäppet försmå då jag lindar med bot under. just nu åker hästen med bot med kardborre men ser helst att han har vanliga transportskydd.

så vilka transport skydd finns för bamsehästar??

Sv: stora transportskydd

dom ser så små ut.. hmm.. och du har ju en bamse juh, då får jag köra på dem, får din plats så måste min få plats..

Eskadron är korta tycker jag hasen blir helfel för min skrutt som förvisso är 170+. Tycker inte heller att de är särskillt breda. Bredaste jag haft var några från sveatäcket de var till och med för breda men även dessa för korta. Numera har jag bucas :p tillräckligt långa i alla fall.

hmm.. nu blev jag ju vilse.. min skit ät 180 +, "normala" ben men vill kunna ta lindat under.

Centaur: vilken "års modell" har du på dina? men dom har väl ändå samma modell nu som för några år sedan, eller?

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 362
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 513
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka