När jag var i Norge förra året så fick jag upp ett meddelande om att jag använde vpn och att det inte var tillåtet. Hade den inställd på Sverige.Även om du ställer vpn att du tittar från Sverige?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag var i Norge förra året så fick jag upp ett meddelande om att jag använde vpn och att det inte var tillåtet. Hade den inställd på Sverige.Även om du ställer vpn att du tittar från Sverige?
Att jag är sugen på popcorn och det jag trodde var popcorn i skafferiet visade sig vara maizena...![]()
![]()
Rulla små kulor av majsmjölet, värm i olja... och låtsas med en stor dos av fantasi.Att jag är sugen på popcorn och det jag trodde var popcorn i skafferiet visade sig vara maizena...![]()
![]()
Jag köpte tre askar micropop idag.Att jag är sugen på popcorn och det jag trodde var popcorn i skafferiet visade sig vara maizena...![]()
![]()
Sent svar men from 1 maj har självrisken höjts från 1800 till 2000 och självriskperioden är bara 150 dagar istället för ett år.![]()
*Insert svordomar* Kattens försäkring förnyades i februari - loggar jag in och kollar min försäkring så syns inte ändringen. Men klickade upp dokumentet med villkoren och där står det tydligt.. Håller med, verkligen en försämring. Surt!![]()
Åh! Tusen tack för tips!@Nixehen
När du duschar, prova att spola benen växelvist med varmt och kallt vatten, det kan få igång cirkulationen och få det att släppa lite fortare.
Har varit med ett par vändor genom åren och inte är det lätt. Men min erfarenhet är nog också att de där 10% som är engagerade ställer upp ambitionsnivån till en nivå de själva gillar och därmed inte passar mer än 10% av de som ska vara med och se till att det blir genomfört - ofta på områden som INTE har med själva resan att göra. Ett effektivt sätt att få mig att smita undan i skuggorna är att distribuera all information via facebook som hänt vid två tillfällen, och då är det /dev/null med all information och när man sedan frågar om man kan får det på mejl så suckas det.Klassresor...
90% av barnen tycker att det ska bli kul, 50% tycker föräldrarna ska lösa det. 10% engagerar sig.
Av föräldrarna är det 10% som förut varit aktiva men nu gett upp, 5% som är aktiva men kör sitt eget race, 40 % som på sin höjd kan kryssa i att barnet kommer och resten smiter undan i skuggorna.
Yey..