Håller med. Hatar automat.Stör mig på alla bilar börjar vara automat, jag gillar att köra bil inte bara åka med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med. Hatar automat.Stör mig på alla bilar börjar vara automat, jag gillar att köra bil inte bara åka med.
Det där är tyvärr ett fel som jag tenderar att göra när jag ska skriva något snabbt. Eftersom t.ex. både ända och enda existerar, så slår inte min inre stavningskontroll alltid på utan missar det.Gammal och allmän störning, men folk som inte kan skilja på ä och e.Sätt och sett, enda och ända osv.
Läser folk för lite när de inte kan stava längre och lyssnar bara på ordböcker, för allt går inte att skylla på dyslexi? Kan unga vuxna ens skriva för hand längre?
Antingen är det väl något han har rätt till, eller inte? Om det är meningen att han ska få dem är det väl läge att kontakta lönekontoret? Annars var det väl ett misstag som nu har korrigerats?Sambon fick en lönespec häromdagen med gamla semesterdagar utbetalda. Igår kom en ny där de är borta. 6 000 kronor som hade sett fint ut på kontot.![]()
![]()
![]()
![]()
Det är väl bara att han ber att få dom utbetalda.Sambon fick en lönespec häromdagen med gamla semesterdagar utbetalda. Igår kom en ny där de är borta. 6 000 kronor som hade sett fint ut på kontot.![]()
![]()
![]()
![]()
Han skall kontakta vederbörande ja. Han har dagar som borde betalas ut så.Antingen är det väl något han har rätt till, eller inte? Om det är meningen att han ska få dem är det väl läge att kontakta lönekontoret? Annars var det väl ett misstag som nu har korrigerats?
Kladdar också bort kopiösa mängder chilimajo från min sushi. En gång i tiden tänkte jag att jag fick i mig lite fisk om jag köpte en sushi. Nu är det mest majo och rostad lök i en enda sörja.
Det ser mer ut som en fiskad varm korv med bröd. Men man får väl tänka att det är mer en egen slags rätt "tiger rolls" - än att det är en vanlig sushitallrik?Jag fattar inte den här trenden med en massa skit på sushin. Jag menar, WTF rostad lök?!
Det ser mer ut som en fiskad varm korv med bröd. Men man får väl tänka att det är mer än en egen slags rätt "tiger rolls" - än att det är en vanlig sushitallrik?
Visa bifogad fil 167961
Jag fattar inte den här trenden med en massa skit på sushin. Jag menar, WTF rostad lök?!
Jag kan uppskatta rostad lök på sushi, men tänker absolut max en matsked ej rågad.Det ser mer ut som en fiskad varm korv med bröd. Men man får väl tänka att det är mer en egen slags rätt "tiger rolls" - än att det är en vanlig sushitallrik?
Visa bifogad fil 167961
Samma här. Är glad över regnet men 4-5 grader är lite väl kyligtÄntligen regnar det (efter veckor utan en droppe) så det stör mig inte. Men -det är 5 graderVar 23 i förrgår så det är ett stort hopp
![]()