Köpa en såndär plastorm och lägga på taket? Iofs ska man komma ihåg att ta bort när man åker.Visa bifogad fil 167901
Jag gillar inte att fåglarna gillar min bil

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Köpa en såndär plastorm och lägga på taket? Iofs ska man komma ihåg att ta bort när man åker.Visa bifogad fil 167901
Risk för ännu mer skit, de kan anfalla i stället, de anföll Molle när han satt i köksfönstret och tittade. Störtbombning av skitKöpa en såndär plastorm och lägga på taket? Iofs ska man komma ihåg att ta bort när man åker.![]()
Visa bifogad fil 167901
Ja. Det kräver litet annan körning; DSG-lådorna i våra jobbilar (VW) gör att det är nästan två sekunders fördröjning från att man trampar ner gaspedalen tills att motorn varvat upp, turbon laddar och det faktiskt händer något.Stör mig på alla bilar börjar vara automat, jag gillar att köra bil inte bara åka med.
Åh, jag ÄLSKAR automatare. Jag ser ingen som helst vits med att hålla på och växla. Önskar att min gamla bil var en automatare, men den är ju bra på många andra sätt. Jag är dock glad att jag kan köra båda delarStör mig på alla bilar börjar vara automat, jag gillar att köra bil inte bara åka med.
Jag stör mig på att mina axlar inte fixar manuella bilar längre i någon större omfattning - skräpkroppStör mig på alla bilar börjar vara automat, jag gillar att köra bil inte bara åka med.
Jag behöver en ny bil o har samma problem.Behöver köpa kläder, men inget duger![]()
Bilen sa +6 så mina tomater o bebis humlen blev intagna.Stör mig på att det är kylskåpstemperatur utomhus.
Fick bära in mina förodlingar som stått skyddade på gästustrappen för att lapa sol.
På med belysningen och höja elementet där![]()
Hoppas du hittar en ny bil!Jag behöver en ny bil o har samma problem.