Storlek 14?

linnvb

Trådstartare
Hej har en fråga.
Jag fick nyss hem min förbygel till min häst och det ska vara full. Men jag vet inte om jag bara får för mig att den är liten (har ej hunnit prova den) eller om den faktiskt är det. Men när jag kollar lappen på förbygeln står det t.ex Po# och storlek 14. Vad står storlek 14 för?
Glad för snabbt svar!

Kan ha fel nu, men också sett "siffermärkningar" på en del hästgrejer. Dock har jag för mig att storlek 12 är full, och 14 stor full/x-full. 16 är x-full, för det har jag sett på flera saker jag köpt till min häst...

Hej har en fråga.
Jag fick nyss hem min förbygel till min häst och det ska vara full. Men jag vet inte om jag bara får för mig att den är liten (har ej hunnit prova den) eller om den faktiskt är det. Men när jag kollar lappen på förbygeln står det t.ex Po# och storlek 14. Vad står storlek 14 för?
Glad för snabbt svar!

Vad är det för märke?

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
881
Senast: Lisen82
·
Utrustning Innan jag envisas för mycket så tänkte jag höra efter här. För någon vecka sedan hade Hööks i Sisjön jättestor sadelutförsäljning...
Svar
9
· Visningar
1 045
Senast: Tora
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
942
Senast: MissFideli
·
Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka