jag.behöver.hjälp.ja
Trådstartare
jag har en 147,5 D ponny men vilken storlek i equestrian stockholm och equality line schabrak och huvor? Hon är smal, 8-10 år och en hopphäst från holland jag har 15 eller 16 sadel vet inte , e 11 hjälppp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har stå cob till våra d-ponnys i ES-schabrak. De passar jättebra. Har 16,5-tumssadlar.jag har en 147,5 D ponny men vilken storlek i equestrian stockholm och equality line schabrak och huvor? Hon är smal, 8-10 år och en hopphäst från holland jag har 15 eller 16 sadel vet inte , e 11 hjälppp
Är det en 17’ hade jag köpt full.Hej! Vet att detta är en gammal tråd men undrar vad folk tycker om storleken på ES schabrak allround. Vi har en allroudsadel till D-ponnyn och kan inte bestämma oss för om vi ska köpa full eller cob. Vad säger ni här på buke borde passa bäst?
Ja precis det är storlek full. Det ser inte konstigt ut. Vet faktiskt inte hur mycket mindre ett cob är men står kanske på hemsidan. Deras dressyrmodell är rätt generös även i cob iallafall. Men jag köper full till min dponny.Och det där var stolek full va? Ser ut att passa bra![]()