Storlek på ponnyhorsewaretäcke?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ZOFUS
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 924
Z

ZOFUS

Är det någon som har erfarnhet om hur storlekarna är på Horsewares ponnytäckeskollektion?Alltså inte vad de har för värde(ex 110cm osv) utan hur de är storleksmässigt.Är det stora eller små?

Någon som har en welsh mountain på ca 121 cm som har förslag på storlek?

Sv: Storlek på ponnyhorsewaretäcke?

jag ahr ett rambo supreme fleece och ett rambo cottoncooler i 115 till min 135 cm häst. vintertäcket är dock i 130 så det verkar vara skumam storlekar.

Haha.Ja.

Jag köpte ett i stl 110 som var för stort.Hästen har 115cm på flera andra täcken (o märken)som följde med......

Men jag tar ett nytt tag i plånboken till veckan och köper ett i stl 100cm så blir det nog bra...

Tack för hjälpen!

Senast ändrad av en moderator:

110 ligger jättebra på min welshmountain! (nätt flicka-117 cm)
perfekt med mellanstorlekarna för 105 är något för litet och 115 för stort för henne!
Modellen heter Rhino någonting.

alla deras täcken är stora i storleken:angel:

Har funderat på ett rhino pony wug till shettis på 105 cm. Grov men inte tjock. Täcken får inte bli för litet!! Föslag på strl?

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
233
Senast: sweep
·
Utrustning Snart är vintern här 🙈 Jag letar vinterridstövlar som är varma och tål att göra annat i då jag inte byter mellan skötsel å ridning. Men...
Svar
1
· Visningar
258
Senast: zarmino
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 251
Senast: iNHALE
·
Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
603
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka