Storlek på ringar

kamomillo

Trådstartare
Jag har en tunn ring på 18mm som sitter i en "midja" på mitt ringfinger.
Nu har jag hittat en bredare ring (dubbelt så bred) som jag skulle vilja beställa, men problemet är att jag inte vet om jag ska beställa större storlek?
Ringen jag har sitter "löst i midjan" men den nya ringen kommer inte rymmas i "midjan" hur ska man tänka?

* Jenny *

Sv: Storlek på ringar

Gå till t ex Guldfynd och mät om du är osäker. Själv har jag en tunn och en annan som är minst 3 ggr bredare än den tunna, och jag har samma storlek på båda.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 437
Senast: Lyan
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
613
Senast: skiesabove
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 600
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har med åldern fått behov av läsglasögon. Då jag är världens mest röriga person så fungerar det dåligt med läsglasögon. Dels...
Svar
4
· Visningar
345

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II