Storlek på täcken

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Arev
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 244
Sv: Storlek på täcken

mitt halvblod på 160 har 135 & 140 på sina, 135 passar bäst..

Mitt sto är cirka, 160 i manken. och hon har 145. medans min kompis häst är lika stor & har 135!
/ smulis..

Har nästan bara horsewears täcken och i dem har hon 140, den storleken är perfekt. I vanliga täcken har hon 135.

:)

Både min förra häst o den jag har nu är drygt 1,60. Den förra va dock mkt grövre så hon hade ALLTID 145 i täcken. Nuvarande är mkt smäckrare så han har oftast 135, men 145 i en del. Lite knepigt att veta vad man ska köpa, man får helt enkelt prova sig fram när man har hästar som är mittemellan 2 storlekar... Sen lär man sig hur olika märken är i stl osv.

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
612
Senast: Kristall10
·
Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Puh
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
426
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
361

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka