Storlek på Torsionsits?

cristobal

Trådstartare
Har letat i gamla trådar, men inte fått klart för mig om Torsions sitsstorlekar är engelska eller westernstorlekar.
Någon som vet?
Kanske tom någon som vet vad som motsvarar en 17,5" vanlig sadel?
/C

Sv: Storlek på Torsionsits?

Har letat i gamla trådar, men inte fått klart för mig om Torsions sitsstorlekar är engelska eller westernstorlekar.
Någon som vet?
Kanske tom någon som vet vad som motsvarar en 17,5" vanlig sadel?
/C

Jag hade en torsion hemma på prov för någon vecka sedan. Jag sa till henne att jag hade 17" på vanlig då sa hon att jag skulle ha det på torsion också. Jag hade en 17" torsion och den passade mig jätte bra. Så jag gissar på att du ska prova 17,5" på torsion också :D

lycka till :)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
604
Senast: Ramona
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
719
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
587
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31