Storlekar på Eurostar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare maisan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 348
M

maisan

Har snart funderat ihjäl mig över vilka ridbyxor jag ska köpa härnäst. Nu är jag inne på Eurostar, men funderar på hur dom är i storlekar? Jämfört med tex Pikeur eller fast Hööks.

Sv: Storlekar på Eurostar?

Ungefär lika. Eurostar är något rymligare och inte riktigt lika långsmala som pikeur.

Hööks har jag ingen aning om, har aldrig provat dem.

Sv: Storlekar på Eurostar?

Har ett par EuroStar, de är stl 72 L24, vet inte riktigt vad det står för. Är ca 164 cm lång och väger 56 kg. kan du inte gå in någon affär och prova dej fram till rätt storlek. vill du handla dem på nätet så kan du ju bara säja att du ska tänka på saken...:angel:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
425
Senast: Freazer
·
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 579
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
968
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
2
· Visningar
344
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka