Storleksskillnader?

Sv: Storleksskillnader?

55 i GPA
56 i C.O Showjumper
57 i John Whitaker ( är den jag har i dagsläget o har gillat bäst)

Nej det är inte snyggt heller usch usch, kan inte ha ljus brunt till svart heller #spysmiley# :p

Daaah. Finns ju i fem olika färger!
Annars får du väl välja JW hjälm II då, den är helsvart! :smirk: .

Åh varför sa du inte det då :p

Jo helsvart det är gotdagbart, helfärger i relativt övrigt oxå, måste ju matcha resten av utrustningen. Kan ju inte precis ha rosa :D

Har 57 i båda mina, kommer inte ihåg märken, men båda är vanliga sammetshjälmar, en svart och en grön

*knapplån*

jag har 55 å min JW och 56 på showjumpern, men den är lite stor...

Storlek:
56 i GPA Titium
57 i Horka sammetshjälmen (den som jag hatar, men har inte hittat någon snygg än men hoppas på att göra det i Göteborg under GHS)
56(?) i Christy dressyrhatten :love:

Gamla Champion Showring (min är ifrån -94) har jag stl 57 i likaså min hjälm från Horka (från -03). Har även provat ett par andra hjälmar, bl a Jacson och IRH, och dessa har jag behövt ha i 58-59. Samma sak med CRWs ventilationshjälmar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 432
Senast: Edla
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 675
Senast: Ajda
·
Relationer Jag är livrädd för kärleksrelationer. Samtidigt längtar jag väldigt mycket efter närhet. Hur gör man? Hur vågar man släppa någon nära...
Svar
4
· Visningar
4 117
Senast: Cafer
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 491
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Dalmatiner