StormBreaker Plus

G

GUSTUR

Är det nån som har erfarenhet av det här täcket?
Storleksmässigt osv.... skulle vilja ha ett extra vintertäcke och funderar på detta. Var både bra pris och snygg färg. Verkar bra.
Kostar 727 kr och är i lila...

Finns här:
www.ridsportshopen.com
 
Jag är väldigt nöjd med mitt Storm Breaker Plus! Har bara haft det i 2 dagar men det har öst ner blötsnö och spöregnat i 2 dagar och det håller tätt. Sitter jättebra på min häst också och tror att de är ganska normala i storlekarna. Men några 727 kr betalade inte jag! 399 kr på Eko!!! :rofl:
 
har inget stormbreaker plus men ett annat stormbreaker.

har det på maxad d ponny , 135 passar PERFEKT i bogen sitter det hur bra som hellst.
 

Liknande trådar

Hundhälsa 3 år gammal bruksschäfer, hane. Äter idag 1 kg VOM Taste per dag + olja och gotte. Behöver gå upp mer i vikt. VOM kostar mig idag ca...
2
Svar
32
· Visningar
1 953
Senast: Red_Chili
·
Utrustning Hejsan! Jag har en häst som är känslig runt öronen när det kommer till just nackstycket på träns. Vi har provat många olika varianter...
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: Habina
·
Juridik & Ekonomi Min hyresvärd (Poseidon) har renoverat alla förråd i källaren. Flyttfirman som de anlitade för att packa och magasinera allt har orsakat...
Svar
19
· Visningar
1 632
Senast: lindaf
·
Övr. Hund Efter en mindre kul upplevelse då lille hund försvann i 1,5 dygn i okänd miljö (klättrade ur en hästbox i ett okänt stall i okända...
Svar
4
· Visningar
568
Senast: Piglet82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp