StormBreaker Plus

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare GUSTUR
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 703
G

GUSTUR

Är det nån som har erfarenhet av det här täcket?
Storleksmässigt osv.... skulle vilja ha ett extra vintertäcke och funderar på detta. Var både bra pris och snygg färg. Verkar bra.
Kostar 727 kr och är i lila...

Finns här:
www.ridsportshopen.com

Jag är väldigt nöjd med mitt Storm Breaker Plus! Har bara haft det i 2 dagar men det har öst ner blötsnö och spöregnat i 2 dagar och det håller tätt. Sitter jättebra på min häst också och tror att de är ganska normala i storlekarna. Men några 727 kr betalade inte jag! 399 kr på Eko!!! :rofl:

har inget stormbreaker plus men ett annat stormbreaker.

har det på maxad d ponny , 135 passar PERFEKT i bogen sitter det hur bra som hellst.

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: ako
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 224
Senast: iNHALE
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 353
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V