Stort fan av galopp

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Jockey Tur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 181
J

Jockey Tur

Är stort fan av galopp! Vill Jätte gärna att någon snäll person kan förklara varför man har så småå sadlar:crazy: :confused: !?! Det vore jätte snällt:rofl:

Sv: Stort fan av galopp

I tävling så räknas sadel med tillbehör in i ridvikten. Ska du rida med låg vikt tar du alltså en liten sadel.

I träning är sadlarna inte lika små, de är bara mycket mer framskurna än vanliga sadlar vilket kan lura ögat lite.

I tävling så räknas sadel med tillbehör in i ridvikten. Ska du rida med låg vikt tar du alltså en liten sadel.

I träning är sadlarna inte lika små, de är bara mycket mer framskurna än vanliga sadlar vilket kan lura ögat lite.

Ok Tack(:):bump: Inte för att jag är jockey men vill bli är du??:banana: :banana: :D:cool: :bump: :bow: :rofl:

Är stort fan av galopp! Vill Jätte gärna att någon snäll person kan förklara varför man har så småå sadlar:crazy: :confused: !?! Det vore jätte snällt:rofl:

Har du sätt att det finns en jättebra galoppsida för ungdommar: www.unggalopp.nu där hittar du aktiviteter mm för alla som är nyfikna och vill lära sig mer om galopp och vägen till att bli jockey mm!

Kanske vi ses!

/Ninni

Vill till Täääääääääääby nu!!!!:bump: :p

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 350
Senast: Red_Chili
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett... 2
Svar
23
· Visningar
1 406
Senast: miumiu
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 280
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
435
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka