Stövelhjälp!

LLaika

Trådstartare
Ja nu får ni hjälpa mig med förslag på stövlar! Jag har jätttsvårt att hitta, aldrig hittat stövlar som passar mig och de får inte kosta för mkt heller. Har strl 39, men korta och ganska smala vader. HAr provat MH High rider, vill inte ha de andra. Någo som har ngt tips? :bow:

(och ja, jag har sökt)

Sv: Stövelhjälp!

kommer inte ihåg vad butiken heter , men finns en ridsportaffär på St:eriks gatan i stockholm anska långt upp på gatan , där de har stort utbud av olika storlekar och mått,
sen är det upp till dig vad är rimligt pris ,

ja just så heter dom ,
har stort utbud så man slipper beställa ,så man kan känna på vad som passar bäst ,

Nej det kan jag inte för jag rider i smama grupp som henne på ådagar ;) Och nej nej, de går inte över mina knän :p

Ska åka och kolla idag, fick tipset First & Second Häst av Saga och Ryttarstadion härifrån. Vi får väl se vad det blir... :d

Liknande trådar

Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
618
Senast: Emma-pemma
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
659
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Jag har alltid samma problem när jag köper ridbyxor, jag är ganska kort (eller kanske inte superkort, men 160cm) med extremt smala vader...
Svar
0
· Visningar
413

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka