Stövlar. IGEN.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare emelie_r
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 27
  • Visningar Visningar 1 705
Sv: Stövlar. IGEN.

Jag har ett par från GlenGourdon som är jättebra! Finns både med och utan snörning och är i mitt tycke jättesnygga. Dom gör reklmam för dom bla i Ridsport, tror att det är Equality line som saluför dom. Kostar 3000:-

Hej! Rekomenderar vartm Sarm :bump: Har ett par med snörning som jag har haft i 3 år. Dom är underbara och supersnygga :banana: Mvh Ulrica

Kan också rekommendera Sarm! Dom är verkligen prisvärda och sköna.Jag har med snörning och då kostade dom 3100kr... Men min syster köpte utan snörning och dom kostade 2800kr.:)

Lindie skrev:
Mjo, det tycker jag med. Blev lite smått förvånad när jag såg det, för andra ställen har jag sett att de har tagit runt 4000:- minst 3500:- för dem. Köpte dem inne på Till Häst i Örebro, och de är ju inte direkt kända för att vara sådär jätteblliga:angel: :D

hehe, njaee, inte direkt:eek: :D Då är affär´n i Östansjö mycket bättre:D:D

Sparf skrev:
hehe, njaee, inte direkt:eek: :D Då är affär´n i Östansjö mycket bättre:D:D

Ah, kanske det har inte varit därän :p Men nu fick jag dem billigt i alla fall för att var Till Häst:D

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 088
Senast: Ajda
·
Kultur Nu behöver jag input från Buke-oraklet! Jag har skrivit en historisk roman som är under utgivning. Idag fick jag veta att jag ska välja... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 539
Senast: Keb71
·
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 180
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 865
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025