• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Pozerka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 2 012
P

Pozerka

Yes kids!
Jag behöver hjälp angående mina funderingar på Höga Kusten stövlarna.

Hur är dom i kvalitéen?
Är dom sköna o så där?

Alla svar mottages tacksamt :bump:

Sv: Stövlar!

Hade ett par Höga Kusten som stallstövlar, dvs. att mocka i, hämta in hästarna från leriga hagar och annat grovjobb, även uteridning ibland. De var helt OK, mjuka och sköna, men sprack tyvärr i gummit på ovansidan foten. Gick ej att reklamera efterssom de inte var gjorda för väta enligt butiken:smirk: och jag var väl för lat för att gå vidare till AR. Nu har jag ett par MH i liknande modell och de har hållt mycket bättre, men jag kanske bara hade ett måndagsexemplar?

Puttar upp tråden liiite :D
Ska antagligen köpa ett par höga kusten stövlar i morgon...!
men blev lite nervös för svaret här, inte hålla för väta??
någon mer med erfaranhet?

Nu blir jag osäker, men visst är dessa Höga Kusten-stövlar? :o
94174.jpg

I sådana fall håller jag inte med alls, mina har hållit i flera år, tål leriga hagar så väl som plask i pölar!

Skriver detta med reservation för att jag nu har ett par Höga Kusten haha:

Jag tycker att de är underbart sköna :). De är lätta att ta på sig och tål mycket. Mina är ett par år gamla men när de putsas upp ser de ut som nya :idea:.

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
688
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
880
Senast: Hermelin
·
Utrustning Tjo, jag sitter och velar på om jag ska skaffa mig en ridkjol, men det finns ju några olika sorter. Jag har ridit i min regnrock ett par...
Svar
8
· Visningar
920
Senast: Fiorano
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM... 2
Svar
34
· Visningar
5 442
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka