Stranden värdesaker?

Jag fragar nagon som sitter bredvid mina grejor om de tankt sitta kvar en stund och om de svarar ja ber jag dem halla ett oga pa mina grejor. I Sverige.
Nar jag bodde i Florida lamnade alla sina saker vid sin stol/handuk och jag horde aldrig talas om att nagon blev av med sina grejor vid "vara strander".

Jag har alltid lämnat mobil, pengar och liknande när jag badat och jag har aldrig blivit av med nåt. I Sverige.

Det enda jag har med mig är bilnyckel, och den brukar jag bara lämna under kläder, handduk och så. Har lite koll från vattnet men inget extremt, jag är egentligen inte särskilt orolig.
Cyklar jag till badet är det en liten strand och ett snabbt dopp, då har jag visserligen mobilen med men brukar i regel vara själv, så jag lämnar den i väskan bara.

Liknande trådar

Samhälle Snart kommer ju sommaren och jag älskar att åka ut och bada på sommaren och vill göra det betydligt oftare än min sambo. Åker alltid...
Svar
13
· Visningar
1 418
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 178
Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
13 890
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 550
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka