• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare mustbeforever
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 036
M

mustbeforever

Är det någon som har övningar man kan göra för att strecha sin häst efter tex ridpass.
Vi hade en jätte bra plansch i stallet förut med bilder på rörelser men den är tyvärr borta nu.. :(
Så är det någon som har tips (förutom morots strechen) eller adress till nån sida med övningar?

skulle jag gärna oxå vilja ha, vill gärna få en sida som har en el bra bilder på hur man gör oxå, om det finns någon som ha´r hittat en sådan.

dom var bra, kan man skriva ut å sätta upp i stallet oxå :)

tänkte börja med det jag oxå, men man vill ju inte precis göra fel när man håller på. jätte bra sida med bilder som demonstrerar hur man ska göra :)

Liknande trådar

Hästvård Hovslagaren var här igår. Han hade sin praktikant med som varit med ett par gånger förr. Hen går sista terminen på...
Svar
19
· Visningar
1 233
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 338
Senast: Kilauea
·
Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 662
Senast: Liten
·
  • Artikel Artikel
Radannons Hej! Någon som har bra koll på vad som finns för stallplatser nära Klippan, Åstorp, Munka-Ljungby, Ängelholm, Hyllinge? Jag flyttar...
Svar
0
· Visningar
2 142
Senast: Rikke
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?
  • Valp 2025