Streck som följer med när jag scrollar?

Bukefalos 30 år!

Habina

Trådstartare
Nu dök det helt plötsligt upp ett streck på mobilen när jag scrollade bland trådarna. Oklart om det var en tillfällig bugg eller nåt nytt tillägg? Väldigt störande iaf. Försökte fota så man ser.

IMG_9545.webp

Är det inte bara en extra grej för att scrolla åt sidan? Typ som det kan bli om det är nån jättelång rubrik eller stor bild.

Jag kan nog tro att den borde ha funnits där hela tiden, den finns även på dator och är väl på mobil mest till för att se hur långt man kommit på sidan.

Såhär ser det strecket ut som jag tror ni menar. Det andra strecket var liksom för högt upp?

IMG_9547.webp

Såhär ser det strecket ut som jag tror ni menar. Det andra strecket var liksom för högt upp?

Visa bifogad fil 187451
Ok, du menar ett horisontellt streck. Det har samma funktion, men det borde egentligen aldrig dyka upp då sidan alltid skall anpassa sig till sidbredden.
Det som troligen händer är att något av någon anledning är bredare än mobilen, kanske en banner eller en bild och är något som egentligen inte borde inträffa.
Vet inte om det skulle kunna hända om man byter från liggande till stående på mobilen.

Lyckades få fram ett annat problem som jag tror att du kanske rapporterat tidigare, när jag nu testade att lägga mobilen och sedan ställa den igen, det blev en smal kolumn och annonsbannern var bredare. Försvann när jag laddade om sidan. När jag försökte igen dök det inte upp utan allt fungerade som det skulle.

Liknande trådar

• Värdet av en mobiltelefon?
  • Erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt?
  • Hur vet man när det är dags?
  • Ett dumt försök...

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka