JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hästvård
Är det normalt att dom kan få svårt att få fram ett "rejält" gnägg, typ som gamla msk:or som får svagare röst också? Det är liksom ingen...
Hästvård
Hej! min häst djupt gnäggade idag när jag myste med henne i hagen och hade huvudet tryckt på min axel har inte haft henne så länge men...
Hästhantering
Har precis flyttat mina 3 hästar till nytt stall. (För första gången på 14 år står mitt egna stall tomt)
Jag har flyttat dem enbart...
Ridning
Hej!
Har fått ett problem med min medryttarhäst som jag skulle vilja reflektera lite om!
Jag har ridit min medryttarhäst i 4 månader...
2
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Nu bor jag i Sundsvall och det är verkligen inte toppen ur hästsynpunkt. Men upplever det bättre än vad Örebro var när jag bodde där för...
Mirtai
1 minut sedan
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Jag förklarar för dåligt. Han kom till lösdrift 2 där han blev jagad och biten och sparkad. Vi tänkte inte då att det inte skulle funka...
Hippocampus
26 minuter sedan
Svar: 835
Visningar: 65 326
Vård
Födda 2022
Avel Igår var Bob på genrep inför unghästtestet. Första gången på bortaplan, förutom skoning i särbons stall, han var väldigt spänd men...
Robina
Idag kl 06:02
Svar: 544
Visningar: 79 163
Avel