StridsHöns

Sv: StridsHöns

Det finns turkiska stridshöns. Sen har du engelska stridshöns. Dessutom finns det indiska stridshöns, vilket är en särart av de engelska. Sen finns det Ko Shamo och O Shamo som jag känner till. Det finns kanske fler.

Moderna engelska stridshöns, indiska stridshöns, turkista stridshöns, ko shamo, O shamo, Malay, Gamla engelska stridshöns, Sumatra, Yokohama är de jag kommer på nu.

Det finns turkiska stridshöns. Sen har du engelska stridshöns. Dessutom finns det indiska stridshöns, vilket är en särart av de engelska. Sen finns det Ko Shamo och O Shamo som jag känner till. Det finns kanske fler.

ok tack !!!

Liknande trådar

Lantbruksdjur Jag fick ett plötsligt behov av att få veta om det är någon här som har en åsna hemma? Vill ni presentera den? Bild är obligatoriskt 😍
Svar
6
· Visningar
648
Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: ameo
·
Hundhälsa Ni som har erfarenhet av kastrering av tik - kan ni dela med er lite? Jag tänker på kostnad för operationen, återhämtningstid... 2
Svar
26
· Visningar
1 472
Senast: Ajda
·
Hundhälsa Finns det någon klinik i över delen av Sverige, typ ovanför Stockholm som kastrerar tikar med titthål?? Sitter och söker på nätet, men...
Svar
13
· Visningar
957
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka