Strömbrytare?

lady_vip

Trådstartare
Vi måste byta strömbrytarna i lägenheten när vi har målat klart och gärna eluttagen också eftersom det nog inte finns 2 likadana i hela lägenheten... Vi vill gärna ha lite retro (50-talslägenhet) och hittade på Claes Ohlsson som är supersnygga, men det blir närmre 3000 spänn om vi ska ha dem.

Någon som har tips på var de har snygga som inte kostar 600 spänn för en dimmer?

(Vi ska ha 6-7 vanliga eluttag, 1 jordat, 2 strömbrytare och 2 dimmers)
 
Sv: Strömbrytare?

Det finns snygga runda och ovala av märket Renova. Vi har satt upp svarta hos oss. Har tyvärr ingen bild men sök på Renova så hittar du :laugh:
 
Sv: Strömbrytare?

Exakt dem vi hittade:)

Hittade faktiskt dem billigare på ett ställe nu, så det blir kanske dem ändå.
 
Sv: Strömbrytare?

De är riktigt snygga :laugh:

Kolla runt lite på större varuhus, har för mig att det finns liknande, billigare, på något av dem.

(vet inte hur mycket namn man får skriva... men här i trakten har det öppnat ett nytt, STORT, tyskt varuhus som har sjukt mycket grejer! Kan varit där jag såg dem.)
 

Liknande trådar

Hemmet Mina tankar går bara runt just nu när det gäller boende. Jag har sålt min villa och ska flytta i årsskiftet. Jag har en hyreslägenhet...
2
Svar
35
· Visningar
4 083
Senast: kolblakkur
·
Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
3 798
Senast: shia
·
Äldre Hemmet börjar bli fullt av diverse saker, och frågan är om man behöver allt? Saker som man kan behöva, men inte just nu... Jag menar...
Svar
19
· Visningar
996
Senast: Gimlan
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 390
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp