Strömsholm!

B

Beauty_Boss

Hejsan! Någon här som ska till strömsholm på de f.d "Pingsttävlingarna"? Tävlingarna ligger nu i Juni och jag trora att de är den 4-6 Juni, men är dock inte säker. Skulle iaf vara jättekul om några skulle dit och kolla på alla duktiga tävlingsryttare!

T

tant agda

Sv: Strömsholm!

tråkigt att de har flyttat tävlingarna tycker ja:(.......kommer nog inte kunna va där ska tävla själv på annat håll den helgen.....

Om inget kommer ivägen ska jag dit.
Jag gissar att de valde den helgen för att få tre "helgdagar" som det ju var när det var pingst.
6:e juni är ju numera helgdag, och den var ju på en måndag i år.

De hade nog inte så mkt val. Eftersom annandag pingst numera inte är en helg, så var de ju tvugna till att hitta ngn annan "tredagarshelg" om de inte skulle minska antalet klasser.

A

Asterix

Om Ekenryttarna går till final i Elit hoppningen åker jag nog dit.. Eller är finalen där ?!

om vårt elitlag kommer vidare ska jag självklart dit och heja och kolla.

Lyckas jag (tror inte jag kommer göra det, men kan alltid hoppas) kvala till MSVA så ska jag dit och hoppa själv bara för att det är kul att vara där och själv rida.

B

Beauty_Boss

De har flyttat tävlingarna från Pingst till Juni för att (kommer inte ihåg om det var det här eller förra året) Unghäst-VM hålls just den helgen. Vad kul om ni ska dit och tävla, berätta hur era hästar/ni ser ut och vad ni/era hästar heter så ska jag hejja på er!!
Elin

B

Beauty_Boss

Ska du? Va ballt! :D Vad heter du och vad har du för häst?
Elin

R

Rufsan.

Hästen heter Hills Bon och jag Marie-Louise, du får hålla utkik efter oss. Nu är det ett tag kvar så jag hoppas inte det händer något på vägen som gör att vi inte kommer till start.

B

Beauty_Boss

Ja, det ska jag göra, lycka till!! :D Hur gammal är du då?
Elin

A

Asterix

Oh.. skojjigt :) Det ska jag hålla utkik efter- och se upp kanske :p
Lycka Till! :bump:

B

Beauty_Boss

Aja :p Men Juniorer som rider stor häst får väl också tävla det?
Elin

T

tant agda

de får man väl, men de e lite ont om juniorer i trestjärnigt.....

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
6
· Visningar
1 374
Senast: Murray
·
Hundträning Den lilla lokala brukshundklubben har ett tält för "inomhus"träning vintertid på önskelistan, men det har mest varit en dröm och aldrig...
Svar
15
· Visningar
820
Senast: AraSlei
·
Fritid Denna regniga söndagsförmiddag drömmer vi oss bort till Costa Rica, som är det tilltänkta målet för vår bröllopsresa. Vi gifter oss i...
Svar
4
· Visningar
666
Senast: Ava22
·
Hundavel & Ras Jag älskar min ras men efter att fått lämna tillbaka min tik pga hennes psykiska beteende har tankarna snurrat. Jag har landat i att det...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
8 782
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar