Strömbergs sadeln

Sv: Strömbergs sadeln

Riktigt fin är den, det kan inte vara så många gamla sadlar kvar i det skicket nu. Törs du använda den något också? (med tanke på det fina skicket);)

Sv: Strömbergs sadeln

Ålder vet jag inte exakt, men eftersom den inte har tygbossor bör den vara tillverkad på 70- eller 80-talet.
Men eftersom den saknar mocka på vulstrena så blir antagandet att den är tillverkad på 70-talet.

Det är klart jag använder den :d :love: :love: :love:
Fast stigbyglarna och sadelgjorden ligger långt nerpackade i en av stallådorna... :angel:

Red i den senast ikväll, vi hade så tur att vi hade regn när vi tog in hästarna och inget medans vi red, och sen öste det ner när vi släppte ut dom igen :banana: :banana: :banana:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Dressyr Frågar åt en vän då jag inte är helt bestämd själv över vad problemet kan vara och känner att jag inte kan ge så bra råd. Alltid svårt...
Svar
10
· Visningar
1 871
Senast: TinyWiny
·
Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min... 2
Svar
29
· Visningar
8 104
Senast: Trissa
·
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
20 172
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka