Strykrädd

Jag skrev ett inlägg för några dagar sedan om en bod jag byggt. Trots att de första kommentarerna var odelat positiva så är jag rädd för att läsa vidare, så jag slutade läsa. Jag mådde dåligt efter att ha skrivit inlägget. Jag har blivit väldigt strykrädd. Rätt som det är så säger någon något som får mig att vilja dö. Och jag kommer inte läsa kommentarerna till det här inlägget heller.
 

Ser nu att mitt förra inlägg är borttaget. Där steg pulsen. Har ångest nu.

Var ska jag få plats att vara egentligen. Ingenstans? Känner mig verkligen oönskad.
 
Ingen aning om varför det togs bort. Jävligt snygg bod!
Lite gliringar i inlägget som folk undrade över men någon mod borde ju veta vad som hände efter det :)
 
Nu har TS sagt att hon inte kommer läsa detta men det var jag som raderade tråden. Ingen var direkt otrevlig mot TS, men en diskussion om en annan plats på internet var under uppsegling och det anser jag vara olämpligt så jag valde bland annat därför att radera innan det eventuellt drog iväg ännu mer.
 
Nu har TS sagt att hon inte kommer läsa detta men det var jag som raderade tråden. Ingen var direkt otrevlig mot TS, men en diskussion om en annan plats på internet var under uppsegling och det anser jag vara olämpligt så jag valde bland annat därför att radera innan det eventuellt drog iväg ännu mer.
Tack för infon! :)
 
Jag skrev ett inlägg för några dagar sedan om en bod jag byggt. Trots att de första kommentarerna var odelat positiva så är jag rädd för att läsa vidare, så jag slutade läsa. Jag mådde dåligt efter att ha skrivit inlägget. Jag har blivit väldigt strykrädd. Rätt som det är så säger någon något som får mig att vilja dö. Och jag kommer inte läsa kommentarerna till det här inlägget heller.
Det var en jättefin bod :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Här kommer en saga börja, fortsätta och kanske också ta slut. Det spelar ingen roll om den är dålig eller bra, välskriven eller slarvig...
Svar
0
· Visningar
296
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 228
Senast: MML
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 429
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av @parellikusken och hennes kloka dagboksinlägg, för jag känner att det är så himla viktigt att dela med sig om vägen ut...
Svar
10
· Visningar
1 275

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp