Stubben i konstläder?

Sv: Stubben i konstläder?

Nej, jag har aldrig hört talas om det heller, men trodde kanske att det tillkommit under de år som jag varit hästlös...

Jag såg också den annonsen.. jag tror faktiskt att det bara är en väldigt gammal sadel som inte har blivit putsad på ett bra tag (och då kanske känns som konstläder), eller att det egentligen är en Wintec lr liknande där odm bara har skrivit Stubben för att kanske få mer pengar eller att dom inte vet men trott att det varit en stubben...

Vill du berätta vart den annonsen ligger? Har aldrig sett en konstläder Stübben!

sök under hoppsadlar eller sadel,övrig och sök på konstläder. då borde ni hitta den.

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
222
Senast: Fibusen
·
Utrustning Jag har grottat mig in i detta lite och har en stubben equisoft. Längden är som på bilderna men tänker spontant att själva gjorde borde...
Svar
14
· Visningar
658
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
583
Senast: sweep
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
533

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • WE-tråden
  • Vi som letar häst II
Tillbaka