ino_124 Trådstartare 4 Apr 2006 #1 Undrar om det är någon som har ett sånt och om det är någon som har en bild på ett sånt? Jag har precis köpt ett stübben med vanlig nosgrimma och vill gärna ha ett med remontnosgrimma. Tacksam för svar
Undrar om det är någon som har ett sånt och om det är någon som har en bild på ett sånt? Jag har precis köpt ett stübben med vanlig nosgrimma och vill gärna ha ett med remontnosgrimma. Tacksam för svar
fälttävlansnisse 4 Apr 2006 #3 Sv: Stübben med remontnosgrimma! jag är inte säker men jag tror att man kan käpe en stubben remontnosgrimma på ryttare o häst i flyinge
Sv: Stübben med remontnosgrimma! jag är inte säker men jag tror att man kan käpe en stubben remontnosgrimma på ryttare o häst i flyinge
ino_124 Trådstartare 4 Apr 2006 #4 Sv: Stübben med remontnosgrimma! Nej, jag vill inte köpa någon lös remontnosgrimma. Det blir ofta fel färg och så vill man ju ha ett "helt" träns. Såg att det fanns på ryttare och häst men jag vill ju se hur det ser ut... Jaja tack för hjälpen iaf...
Sv: Stübben med remontnosgrimma! Nej, jag vill inte köpa någon lös remontnosgrimma. Det blir ofta fel färg och så vill man ju ha ett "helt" träns. Såg att det fanns på ryttare och häst men jag vill ju se hur det ser ut... Jaja tack för hjälpen iaf...