Studentpresent

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare MJLee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 58
  • Visningar Visningar 3 884
Fast menade du det verkligen på riktigt? Jag studsade faktiskt. Och när du sedan skrev att det var ett skämt så fattade jag det som att skämtet var "Tror det räcker med just överläppen om du har lite snäv budget" - inte förslaget om fillers i present.

Det det är klart att jag inte menade det som ett seriöst presentförslag! :cautious: Men jag var ju uppenbarligen otydlig eftersom det inte framstod :p

Hur menar du att jag inte menade vad?:confused: Tror att man bör undvika att ta emot ursäkter åt andra faktiskt.

Jag tycker det var sjukt att det kom upp som (skämtsamt?) förslag. Jag tog inte illa upp, varför skulle jag göra det?

Förlåt, ville inte lägga ord i din mun, men som jag uppfattade det så tog du inte illa upp utan tyckte det var sorgligt att ungdomar i min brorsdotters ålder vet vad det är, än mindre att de vill ha det.

Det det är klart att jag inte menade det som ett seriöst presentförslag! :cautious: Men jag var ju uppenbarligen otydlig eftersom det inte framstod :p
Aha, bra att jag fattade fel då!

Jag minns för några år sedan när vi diskuterade tjejer som fick bröstoperationer i studentpresent av sina föräldrar :meh:

Aha, bra att jag fattade fel då!

Jag minns för några år sedan när vi diskuterade tjejer som fick bröstoperationer i studentpresent av sina föräldrar :meh:

Är väl inte relativt ovanligt nu heller utan blivit ännu mer vanligt om möjligt. Om man som vuxen kvinna/man bestämmer sig för att göra en kosmetisk operation, då är det ok. Men att det går alltmer ner i åldrarna att operera sig är ganska vidrigt.

Ja, det är hemskt om man måste börja modifiera kroppen innan man knappt vuxit färdigt.

Det är fascinerande att ett av de länder där det utförs flest skönhetsoperationer är Iran. Har för mig att för många år sedan var det en diskussion och imamerna kom fram till att det inte strider mot islam att skönhetsoperera sig. Hade de inte gjort det hade det nog blivit en andra iransk revolution ;)

Det fascinerande att ett av de länder där det utförs flest skönhetsoperationer är Iran. Har för mig att för många år sedan var det en diskussion och imamerna kom fram till att det inte strider mot islam att skönhetsoperera sig. Hade de inte gjort det hade det nog blivit en andra iransk revolution ;)
Hur vet man det? Alltså att operationerna är flest där.

Ja, det är hemskt om man måste börja modifiera kroppen innan man knappt vuxit färdigt.

Håller med! Sen är ju idealen rätt sjuka också kan jag tycka (men det är väl en smaksak).
Jag är inte emot skönhetsingrepp per se iofs. Skulle kunna tänka mig att jämna ut konturen på min överläpp då jag har ett missprydande ärr där tex. Blev biten av en hund i yngre tonåren, pappa tejpade ihop överläppen med kommentaren ”äsch det blir ändå inte nån modell av dig, det här duger”!
:rofl:

Förlåt, ville inte lägga ord i din mun, men som jag uppfattade det så tog du inte illa upp utan tyckte det var sorgligt att ungdomar i min brorsdotters ålder vet vad det är, än mindre att de vill ha det.

Det är ju såklart sorgligt men det var inte det jag kommenterade. Att ungdomarna vill alltså, utan att man som vuxen kan tänka sig att ge något sådant i gåva.

Håller med! Sen är ju idealen rätt sjuka också kan jag tycka (men det är väl en smaksak).
Jag är inte emot skönhetsingrepp per se iofs. Skulle kunna tänka mig att jämna ut konturen på min överläpp då jag har ett missprydande ärr där tex. Blev biten av en hund i yngre tonåren, pappa tejpade ihop överläppen med kommentaren ”äsch det blir ändå inte nån modell av dig, det här duger”!
:rofl:
Det känns som att om jag ger mig in på vad jag tänker om skönhetsingrepp så blir tråden 45 sidor lång och @MJLee får gå ut och köpa en kristallvas till tjejen. Så jag avstår :angel:;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår

Hästrelaterat

Tillbaka