Studiobakgrund

Lii

Trådstartare
Jag har blivit sugen på att trycka upp en ny studiobakgrund åt Frasse, och rymden lockar lite, för han är ju våran lilla stjärna. Ska jag köra på någon utav dessa? Eller kommer det bara bli grötigt? Vad tror ni? :)

https://cdn3.cdnme.se/591398/8-3/untitled-4_57074de19606ee66e0a84d0a.jpg
untitled-4_57074de19606ee66e0a84d0a.jpg
 
Nr två och tre (övre raden, mitten och höger) hade jag valt. Den i mitten om du vill ha lite mer diskret, och den till höger om du vill att bakgrunden ska träda fram mer.
Har själv funderat på rymdbakgrund, men sen tänkt "men vad ska mina katter göra i rymden?" och lagt ner idén. Tror dock att det kan bli snygga bilder!
 
Nr två och tre (övre raden, mitten och höger) hade jag valt. Den i mitten om du vill ha lite mer diskret, och den till höger om du vill att bakgrunden ska träda fram mer.
Har själv funderat på rymdbakgrund, men sen tänkt "men vad ska mina katter göra i rymden?" och lagt ner idén. Tror dock att det kan bli snygga bilder!
12049247_10153331230919317_1119753449175268387_n_57076fba2a6b220b9b2cfdba.jpg


Denna photoshoppade jag för några år sen, tycker det blev rätt läckert, och har funderat sen dess på att beställa en bakgrund. Lutar lite mot nr 2
 
12049247_10153331230919317_1119753449175268387_n_57076fba2a6b220b9b2cfdba.jpg


Denna photoshoppade jag för några år sen, tycker det blev rätt läckert, och har funderat sen dess på att beställa en bakgrund. Lutar lite mot nr 2
Snyggt! Det blir ju lite som dom "enfärgade" med lite molneffekt i (du förstår nog vilka jag menar, de som man brukar ha vid porträtt), men med kraftigare kontraster och neon. Vill gärna se bilder på resultatet sen om du bestämmer dig för ett köp :)
 
Aliexpress :D billigt, men inte alltid bra
Där har jag också beställt några av mina. Men fick du välja bakgrund helt fritt, eller var det bland sånna som säljaren erbjöd?
Jag hade velat ha en bakgrund som jag själv fotat, mest för egotrippen att få hänga upp sin egen bild :angel:
 
Där har jag också beställt några av mina. Men fick du välja bakgrund helt fritt, eller var det bland sånna som säljaren erbjöd?
Jag hade velat ha en bakgrund som jag själv fotat, mest för egotrippen att få hänga upp sin egen bild :angel:

Jag skickade fotot på himlen till säljaren, som trycker upp åt mig
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
6
· Visningar
481
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 070
Senast: Skjøldur
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 332
Senast: tuaphua
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kyla och snö är visst utlovat till senare i veckan. Då kanske det kan bli skönare att sticka ut näsan om det blir "vinterväder" i...
Svar
0
· Visningar
287
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp