Bukefalos 28 år!

Stygnen har gått upp

Lyan

Trådstartare
Hoppas någon har ett snabbt svar. Gjorde en titthålsoperation i tisdags där de sydde fyra stygn under naveln. Nu har två av stygnen gått upp! Måste jag göra något åt det eller det är ingen fara? De sa att de skulle sitta i två veckor
 
Sv: Stygnen har gått upp

Glipar det och ser rött och läskigt ut så behöver du ta dig till vårdcentralen. Sitter kanterna ihop och det ser fint ut så kan du ta det lugnt.
 
Sv: Stygnen har gått upp

Telefonfobi.


Men har fått svar nu att det ska inte vara någon fara eftersom det håller ihop så har satt på plåster och så får jag hålla mig stilla några dagar
 
Sv: Stygnen har gått upp

Tack. Fick samma svar från annat håll också, det ser fint ut och de sitter ihop så har satt på plåster så får jag hålla mig stilla några dagar
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 652
Senast: cewe
·
Juridik & Ekonomi Jag var till veterinären med en av hundarna i tisdags för att fixa tänderna, veterinären kollade på honom för ett par veckor sedan och...
2
Svar
32
· Visningar
3 014
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Har vi några läkare eller sköterskor här som kan svara på sårrelaterad fråga? Jag är opererad/sydd med resorberbar tråd för 1 1/2 v...
2
Svar
23
· Visningar
2 840
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp