K
Krulidut
:smirk: jag har bara lite svårt att inse kanske men jag är envis och vill att det ska gå bra..
Har vart riktigt nöjd en gång när han var på tygeln i galoppen första gången
men nu så bara vägrar han han går bara och försöker pussa gud i skrevet (neee men han har blivit lite bättre)
men det är så satans pinsamt att rida med dom andra för deras hästar går så underbart vackert så komme rman själv där på en häst som pajar allt..
han ska alltid trava fort galoppera är snarare skenna
så nu när jag ridre ut nästa gång blir dte tredje hålet
rider på ett pessoa bett i stora ringen nu förtifelet..
Idag fick jag både spader och ruter skulle nämligen se om han tkte det var mer inbjudande med halsförlängare men nee suck* inte det han gick för tusan inte enns ner i galoppen
jag blir så förbannat trött så dte slutade med att jag lös hoppade han.
men varför??
nån som har ett tips??
Han är min foder ponny till den 15 augusti så att rida för tränare kommer inte på tal.
han är 18 år och säkert inte riden ordentligt på 1 år minst
..
ån som har nått tips??
Har vart riktigt nöjd en gång när han var på tygeln i galoppen första gången
men nu så bara vägrar han han går bara och försöker pussa gud i skrevet (neee men han har blivit lite bättre)
men det är så satans pinsamt att rida med dom andra för deras hästar går så underbart vackert så komme rman själv där på en häst som pajar allt..
han ska alltid trava fort galoppera är snarare skenna
så nu när jag ridre ut nästa gång blir dte tredje hålet
Idag fick jag både spader och ruter skulle nämligen se om han tkte det var mer inbjudande med halsförlängare men nee suck* inte det han gick för tusan inte enns ner i galoppen
jag blir så förbannat trött så dte slutade med att jag lös hoppade han.
men varför??
nån som har ett tips??
Han är min foder ponny till den 15 augusti så att rida för tränare kommer inte på tal.
han är 18 år och säkert inte riden ordentligt på 1 år minst
ån som har nått tips??