• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 810
N

Notorius

Hästens sadel passar inte längre, typ fjärde gången han ändrar sig i ryggen nu :cool:
Den har blivit för stor, inte så konstigt eftersom han vart skadad då, men nu vet jag inte om vi ska åka och ändra bommen till en smalare och sedan om några månader ändra tillbaka igen eller om jag ska köpa en padd, vad är bäst?
Köpa ännu en ny sadel går inte, då blir pappa galen :p

Sv: Suck

Humm... Jag tror vi tar detta på pm istället :D

Hör inte till ämnet men jag är så nyfiken. Vad har du för häst?

Okej, men vilken sorts? Jag är jättenojig för att lägga in pad utan att sadelutprovaren kollar först :p

Lägg en fårskinnspad under! Det gjorde jag med min, tog bara en vecka :eek: innan han var som vanligt igen!

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
441
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 201
Senast: super
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 242
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?