Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Något har fastnat i min dator. Ja, alltså, när jag satt och surfade igår råkade jag få hem ett virus som mitt vanliga virusprogram stoppade. Tsm med det viruset (troligen?) fick jag något annat (se bilden här).
Kommer popup-fönster titt som tätt med "system alert" osv. Trycker jag bort den kommer internetsidor upp där det vill att jag ska ladda ner eller köpa ett virusprogram eller något. Det vanliga programmet (Telia + brandvägg) hittar inget virus. Så antar det bara är någon sorts reklam.
Hur får jag bort det här? Hittar inget.. Det är mycket irriterande.
Nu är inte jag något proffs, men det där är ett virus som heter antivirus xp 2008. Jag hade det förut, tror det sprids via msn, men är inte säker... Här finns lite fakta om viruset (http://se.pcthreat.com/parasitebyid-6952se.html) men testa söka på "antivirus xp 2008" på google så kommer det upp massa fakta och verktyg för att ta bort det.
Hundträning Siv är med på en onlineutmaning nu under Maj månad. Det har gått ganska bra. Leffe får åxå haka på så han kommer i form. 11e juni har vi...
Hästmänniskan Norrbotten är inte så billigt, och har marken skog här blir den fort rätt så dyr, men söderut är dom så kräsna med pendlingsavstånd så...