Sulkyfästen!

R

RebeckaKihlberg

Jag har en liten fråga, jag har aldrig haft med vagn när jag varit i väg med hästar,men den tiden kommer inom kort..å släpet jag lånar har sulkyfästen..(tror jag)...två "krokar" nertill på bakluckan..å jag vet att man ska hänga vagnen där,men man måste väl fästa skaklarna på något vis....ska den finnas krokar till de med eller?? :confused:

Tacksam för svar

//Förvirrad!!
 
Det ska vara två stycken fästen även upptill på luckan, som man kan vika ut, där kan man fästa skaklarna med t ex en läderrem.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 679
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag började rida någongång runt 2018 och red fram tills maj 2021. Var otroligt aktiv i stallet och gick flera hästkurser...
Svar
8
· Visningar
1 050
Senast: warg
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 349
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 036
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp