Summerset hjälmarna

Kissing Spine

Trådstartare
Någon som vet vart man kan köpa eller beställa dem?
Har haft min i sådär en 9 år nu så det börjar bli dags att byta :angel:

Sv: Summerset hjälmarna

Jag tror att Börjes säljer Summerset hjälmar :)

Nej, de har slutat :( Beställde den andra billiga varianten därifrån men den var för stor. Inte samma märke heller...

vi fick sånna genom skolan, och de köptes på granngården (i sala) fast de kanske inte säljer dem längre?

(du kan få min,;) knappt använd eftersom de är de mest obekväma hjälmar jag använt! )

:bow: :bow:

Foolish: Visst, är det strl. 57 marinblå så ;)

Haha, tänk, jag tycker att den är jätteskön! Alla andra hjälmar blir för trånga på sidorna eller sjunker ner på öronen...

:bow: :bump: :bow: :bump:

tack vare dig har jag just hittat mitt älskade Lincoln balsam som jag letat efter i ett år! :love:

njaeeee.. men en svart 58:a kan jag slänga in! eller om den kanske är grön...:confused:

alltid bra att kunna klämma in en mössa under ju! ;)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Kristall10
·
Utrustning Jag behöver köpa en ny ridhjälm. Min nuvarande köpte jag 2013 när jag började rida (!!!) och den är verkligen long overdue. Jag är en...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: Blyger
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
932
Senast: Bison
·
Utrustning Jag har oturen att ha tre hästar med olika aptit och näringsbehov i hagen. I dagsläget går det inte att dela hagen och det funkar...
Svar
6
· Visningar
464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka